Захист за сертифікатом SKG***

Цей сертифікат видається продуктам, які відповідають нормам захисту від вандальних методів відкриття - висвердлювання і виривання плага.

Скоба з загартованої сталі на початку плага

Скоба виконує три функції. Перша функція - захист від "видри" - форма і матеріал який використовується при виготовленні скоби перешкоджає закручуванню спеціальних саморізів (зривається різьба). Друга функція - антивисвердлювання плага. Третя - захист від згортання (форма скоби виключає можливість використання силового інструменту). Скоба виготовлена зі сплаву сталевого порошку різного легування з подальшим загартуванням після надання форми до HRC 60 - + 2. Зовнішній комбінований шар (NiCuFe) захищає від корозії і додає блиск деталям

Сталеві загартовані штифти в корпусі
Два штифта є першим захистом від висвердлювання опорних пінів (драйверів) і опорних пружин. Вони виготовлені зі сталі з загартуванням до HRC 58 ± 5.

Сталеві кульки в скобі

Сталеві кульки розташовані в плагі за першим піном представляють собою додатковий захист від висвердлювання плага дверного циліндра. Кульки виготовлені із загартованої сталі з загартуванням HRC 58 ± 5.

Сталевий сердечник і твердосплавні заглушки

Сталевий сердечник, крім базової функції - основний елемент на якому відбувається збірка циліндра, є захистом циліндра від перелому. Сердечник з нержавіючої сталі для запобігання швидкого зламу. Твердосплавні заглушки внизу корпусу мають овальну форму, яка ускладнює позиціонування свердла.

Сталевий загартований півмісяць
Виконує функцію захисту дверного циліндра від висвердлювання по центру дверного циліндра. Виготовлена заглушка з карбіду вольфраму, який спікається при великій температурі і набуває екстремальну твердість. Твердість 94 HRA.

Піни із загартованої сталі

Піни із загартованої сталі є базовими елементами захисту дверного циліндра від висвердлювання. За стандартом у всіх циліндрах Абус перша і третя пара сталевих пінів з загартуванням до HRC64 + -2 і зовнішнім комбінованим шаром (NiCuFe), який захищає від корозії і додає блиск деталям. П'ятий і шостий блокуючий пін (драйвер) виготовлені з нержавіючої сталі ( Х8CrNiS18-9 - хром-нікель-сталь з додаванням сірки) і покриті зовнішнім комбінованим шаром (NiCuFe).